خرید مکمل بدنسازی در آمل

خرید مکمل بدنسازی در آمل

خرید مکمل بدنسازی در آمل

مکمل‌های ورزشی، موادی هستند که به صورت خوراکی یا قرص، برای افزایش کارایی ورزشی و بهبود عملکرد بدن در فعالیت‌های ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این مکمل‌ها شامل موادی مانند پروتئین، کراتین، بتا-آلانین، کافئین، ویتامین‌ها، مواد معدنی و… می‌باشند. هدف از استفاده از مکمل‌های ورزشی، افزایش ترکیبی از مواد مغذی در بدن، افزایش قدرت و استقامت بدنی و سرعت بازسازی عضلات پس از تمرینات ورزشی و بدنسازی است. البته مصرف مکمل‌های ورزشی باید با توجه به نوع و میزان فعالیت ورزشی، وضعیت جسمانی و سلامتی شخص، و دستورالعمل‌های پزشکی صورت گیرد.برای خرید مکمل بدنسازی در آمل با بهترین برند های موجود و صد در صد اورجینال به داروخانه آنلاین اسدی فارما مراجعه کنید.

خرید مکمل بدنسازی در آمل برای حجم دهی بدن

یکی از پرمصرف ترین مواردی که افراد سراغ خرید مکمل بدنسازی در آمل می روند، استفاده از مکمل ورزشی برای افزایش حجم دهی بدن است . شما میتوانید این مکمل های اورجینال را از داروخانه آنلاین در آمل خریداری کنید.

1- پروتئین: پروتئین یکی از مهمترین مکمل های بدنسازی است که برای افزایش حجم و وزن بدن بسیار مفید است. پروتئین به عنوان یک سازنده اصلی عضلات شناخته شده است و باعث افزایش حجم و تقویت عضلات می‌شود. معمولاً پروتئین‌هایی مانند پروتئین whey، پروتئین سویا و پروتئین گیاهی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

2- کربوهیدرات: کربوهیدرات به عنوان منبع اصلی انرژی برای بدن شناخته می‌شود و باعث افزایش تولید انرژی و افزایش حجم بدن می‌شود. معمولاً کربوهیدرات‌های ساده مانند دکستروز و مالتودکسترین برای افزایش وزن استفاده می‌شوند.

3– گینر: گینر یکی دیگر از مکمل های معروف برای افزایش حجم و وزن بدن است. این مکمل شامل ترکیباتی مانند پروتئین، کربوهیدرات و چربی ها است که به عنوان یک منبع کامل تغذیه برای بدن شناخته می‌شود.افزایش انسولین در بدن ،افزایش سنتز پروتئین در عضلات و افزایش وزن می شود.

خرید مکمل کراتین در آمل

انواع مکمل های بدنسازی

  • کراتین

کراتین ماده ای است که در بدن ساخته می شود. در ایجاد انرژی برای انقباضات عضلانی نقش دارد. کراتین به صورت پودر یا قرص انرژی زا و مخلوط نوشیدنی فروخته می شود. مطالعات نشان می‌دهد کراتین به ورزشکارانی که ورزش‌هایی انجام می‌دهند که دارای دوره‌های کوتاه تمرین شدید با زمان‌های بهبودی کوتاه هستند (مانند دوی سرعت و پاورلیفتینگ) کمک کند.

کراتین یکی از رایج ترین مکمل هایی است که توسط کسانی که بدنسازی می کنند مصرف می کنند. کراتین که در دهه 1990 به محبوبیت رسید، یک اسید آمینه است که عمدتاً توسط عضلات و مغز استفاده می شود. به طور کلی، نشان داده شده است که بی خطر است و در درجه اول برای افزایش استقامت و توده عضلانی مصرف می شود.

یک مطالعه در سال 2003 نشان داد که کراتینین می تواند به افزایش توده عضلانی کل در افرادی که تمرینات مقاومتی سنگین انجام می دهند کمک کند. علاوه بر این، یک مطالعه در سال 2011 نیز مزایای بالقوه کراتین را مورد بحث قرار داد. افزایش بهره وری در تمرین سنگین، کاهش خستگی از تمرین و کاهش وزن می شود.

  • پروتئین:

بیشتر مکمل های پروتئینی از پروتئین های کازئین و آب پنیر ساخته شده اند. مکمل ها معمولاً به صورت پودرهایی هستند که می توانند با آب، شیر، جایگزین شیر یا مایعات دیگر مخلوط شوند. مکمل های پروتئینی اغلب به عنوان راهی برای عضله سازی تبلیغ می شوند. اما اکثر مردم تمام پروتئین مورد نیاز خود را در رژیم غذایی خود دریافت می کنند.

یک مکمل پروتئین ممکن است به افرادی که پروتئین کافی در رژیم غذایی خود دریافت نمی کنند کمک کند. این می تواند اتفاق بیفتد:

    در دوره های رشد سریع

    هنگامی که برای اولین بار شروع به تمرین کردید

    هنگام افزایش شدت تمرینات

    هنگام درمان  آسیب دیدگی

اسیدهای آمینه، بلوک های سازنده پروتئین ها، به ساخت عضله کمک می کنند. اسیدهای آمینه مورد استفاده به عنوان مکمل عبارتند از: گلوتاتیون، سیستئین، آرژنین، لوسین، گلوتامین و سیترولین. آنها معمولا به صورت قرص یا پودر فروخته می شوند.و باعث افزایش توده عضلانی،کنترل کالری ورزشکار و ریکاوری سریع عضلات می شود.

عوارض مصرف مکمل های بدنسازی

مصرف مکمل های ورزشی اگر تحت نظر مربی و متخصص باشد و با دوز مناسب استفاده شود ضرری به بدن نمبی رساند.اما اگر در دوز بالا باشد و از مکمل های غیر استاندارد استفاده کنید در طئلانی مدت ممکن است باعث آسیب به کلیه و کبد شود. عوارض جانبی مصرف بعضی از مکمل ها به شرح زیر است:

    تشنگی

    نفخ

    گرفتگی عضلات

    اسهال

    اشتهای ضعیف

    خستگی

خرید مکمل آمینو اسید در آمل

روش درست مصرف مکمل های ورزشی

برای اینکه بیشترین نتیجه ررا از مصرف مکمل های ورزشی دریافت کنید باید همراه با مصرف مکمل های ورزشی برای حجم دهی عضلاتتنان ورزش منظم و رژیم غذایی سالم داشته باشید. یک متخصص تغذیه می تواند به برنامه ریزی رژیم غذایی مناسب برای سن، وزن و فعالیت های شما کمک کند.

   یک مربی یا مربی تناسب اندام می تواند به شما در یک برنامه تمرینی که شامل تمرینات قدرتی و آمادگی جسمانی است کمک کند.به اندازه کافی بخواب. از مصرف الکل و سیگار بپرهیزید.

قیمت مکمل بدنسازی

قیمت مکمل بدنسازی به عوامل مختلفی بستگی دارد.از جمله برند مکمل بدنسازی و مواد تشکیل دهنده آن و کارایی آن مکمل بدنسازی.برای مشاهده قیمت خرید مکمل بدنسازی آمل میتوانید به سایت اسدی فارما متعلق به داروخانه دکتر اسدی در آمل مراجعه کنید.

خرید مکمل بدنسازی اصل در آمل

برای حجم دهی و عضله سازی بدن خود بدون عوارض جانبی شدید که منجر به آسیب جدی به بدنتان می شود. باید از مکمل های بدنسازی اورجینال و اصل استفاده کنید. حتما اگر قصد خرید مکمل بدنسازی اصل و اورجینال آمل را دارید از جایی مطمئن و معتبر خرید کنید. داروخانه ی اسدی بهترین برندهای مکمل بدنسازی اورجینال را به صورت آنلاین در سایت اسدی فارما به فروش می رساند.شما میتوانید با خیال راحت مکمل را سفارش داده و درب منزل خود تحویل بگیرید.

برچسب‌ها:,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!