خرید مکمل بدنسازی در مازندران

خرید مکمل بدنسازی در مازندران

اگر یک ورزشکار جدی قدرتی یا فیزیک بدنی هستید، مطمئناً شنیده اید که مکمل ها می توانند به شما کمک کنند که از جلسات تمرینی شدید و رژیم غذایی خود بیشترین بهره را ببرید. اگر دوست دارید بدنسازی را بصورت حرفه ایی ادامه دهید احتمالاً تا به حال نام مکمل به گوشتان خورده است. در این مقاله قصد داریم انواع مکمل را توضیح دهیم. در ادامه در مورد خرید مکمل بدنسازی در مازندران صحبت می کنیم و بهترین و مطمئن ترین مکان برای خرید مکمل به صورت آنلاین را به شما معرفی کنیم.

خرید آنلاین مکمل بدنسازی در مازندران

⇐⇐خرید مکمل بدنسازی بهترین برندهای روز دنیا از داروخانه آنلاین اسدی فارما

چهار نکته قبل از خرید مکمل بدنسازی در مازندران

اگز قصد خرید مکمل بدنسازی در مازندران را دارید قبل از خرید باید برخی از نکاتی که در ادامه گفته می شود را رعایت کنید.

عناصر غیرفعال

جدا از ماده فعال (به عنوان مثال، کورکومینوئیدهای موجود در عصاره زردچوبه)، توجه به ترکیبات غیرفعال مکمل نیز مهم است. به عنوان مثال، در مورد قرص ها یا کپسول ها، برخی از مواد غیرفعال برای شکل دادن به مکمل و کمک به اتصال و تثبیت آن ضروری هستند. اما همه مواد غیر فعال یکسان ایجاد نمی شوند و همه ضروری نیستند.

همچنین مکمل هایی که حاوی آلاینده هایی مانند فلزات سنگین، کپک، مواد شیمیایی کشاورزی، PCB، آفلاتوکسین ها و مواد دارویی هستند، نگران کننده هستند.

کیفیت تست شده

آزمایش مداوم شخص ثالث کلیدی است، و شرکت ها باید همیشه شفاف و مایل به ارائه شواهدی از شیوه های آزمایش خود باشند. شرکت‌های مکمل با کیفیت بالا از شیوه‌های تولید خوب فعلی (cGMPs) پیروی می‌کنند و باید خود را به این استاندارد کیفیت حفظ کنند. در واقع، FDA فقط 5 تا 10 درصد از شرکت‌های مکمل را در هر سال بررسی می‌کند و سازمان‌های تست شخص ثالث به بررسی اینکه برچسب نشان دهنده آنچه در بطری است کمک می‌کند.

تاریخ انقضا

همیشه بررسی کنید که تاریخ انقضا روی بطری وجود داشته باشد که به نظر دستکاری نشده باشد. مکمل های تاریخ مصرف گذشته می توانند قدرت خود را از دست بدهند و حتی به مشکلات سلامتی کمک کنند. به عنوان مثال، اسیدهای چرب امگا 3 ظریف می توانند به سرعت فاسد شوند و به طور بالقوه منجر به سطوح ناسالم کلسترول شوند.

قدرت

تست کیفیت مناسب به شما کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که قدرت وعده داده شده در برچسب مکمل همان چیزی است که دریافت می کنید. تولید کنندگان مکمل های حرفه ای فراتر از دستورالعمل های اساسی GMP عمل می کنند تا آزمایش محصول نهایی را برای قدرت انجام دهند. این ویژگی‌ها هنگام بررسی مکمل‌های آنلاین بسیار زیاد به نظر می‌رسند، مهم‌ترین بخش این است که بدانید کجا باید به دنبال مارک‌های معتبر و حرفه‌ای بگردید.

خرید مکمل بدنسازی در مازندران

چطور مکمل های بدنسازی را بصورت آنلاین خریداری کنیم؟

اگر مکمل‌ها را به صورت آنلاین خریداری می‌کنید باید به این نکته دقت کنید که حتما از جای معتبر خریداری کنید. به این نکته توجه کنید که اگر یک مارک مکمل با کیفیت حرفه ای را به صورت آنلاین خریداری می کنید و محصول داخل ظاهر، بو یا احساس متفاوتی نسبت به گذشته دارد، این یک نمره ی منفی است.

اگر از یک پزشک یکپارچه مراقبت شخصی ندارید یا نمی توانید از عهده آن برآیید، توصیه یک پزشک را دریافت کنید و مارک هایی را که آنها در فروشگاه آنلاین مکمل خود می فروشند بررسی کنید. دانستن اینکه از کدام برندها استفاده می کنند و به آنها اعتماد دارند، می تواند بر محصولاتی که از فروشگاه آنلاین آنها یا وب سایت شرکت خریداری می کنید تأثیر بگذارد.

مکمل های ورزشی در مازندران

انواع مکمکل های بدنسازی

مکمل های پروتئینی

برای پوشاندن تمام ساییدگی عضلات در طول تمرین، مقدار مناسب پروتئین در بدن ضروری است. برای به دست آوردن عضلات بیشتر طبیعتاً، مقدار بیشتری پروتئین مصرفی لازم است.

معمولاً ما پروتئین را از غذاهای غنی از پروتئین دریافت می کنیم، اما پروتئینی که دریافت می کنیم برای برآوردن نیازهای بدن یک بدنساز کافی نیست.

بنابراین، علاوه بر این، برای دریافت مقدار مناسب پروتئین و تکمیل رشد، مکمل های پروتئینی نیز وجود دارند. مکمل های پروتئینی به ویژه غنی از پروتئین هستند و پروتئین بالایی را در یک زمان ارائه می کنند که به بهبودی سریع کمک می کند. با نتایج بهتر، مکمل های پروتئینی نیز بخشی از وعده غذایی بعد از تمرین هستند.

افزایش دهنده وزن

گاهی اوقات افزایش وزن می تواند به اندازه کاهش وزن سخت باشد.

وزن گیر همچنین به عنوان افزایش وزن شناخته می شود یکی از مکمل های بدنسازی است که کالری و پروتئین اضافی را فراهم می کند. گاهی اوقات، حتی با رژیم غذایی کامل و مصرف پروتئین، عضله سازی سخت تر می شود. اینجا جایی است که Weight Gainer به رشد عضله و گرفتن نتایج قابل مشاهده در عرض چند هفته کمک می کند.

وزن افزایش دهنده به جای پروتئین، سرشار از کربوهیدرات است و مقدار زیادی کربوهیدرات را در اختیار بدن قرار می دهد. یکی از مکمل‌های پرکالری، اضافه‌کننده وزن نیز برای افزایش چند پوندی مفید است.

به نوعی، افزایش وزن فقط برای کسانی مفید است که با شروع سفر تناسب اندام خود دست و پنجه نرم می کنند و نمی توانند اهداف رژیم غذایی خود را کامل کنند.

کراتین

کراتین یک هورمون طبیعی است که در بدن ما وجود دارد. استفاده از کراتین عضله سازی و تامین انرژی بدن ماست.

تأثیر کراتین در عملکرد در طول تمرین باعث افزایش عضله می شود. کراتین به بهبود قدرت عضلانی کمک می کند و با این کار باعث تقویت عروق ماهیچه می شود.

کراتین یکی از مکمل های بدنسازی است که به احتباس آب در بدن کمک می کند که منجر به احتباس آب در عضلات می شود. بنابراین، منجر به رشد عضلانی با احتباس آب می شود.

پیش تمرین

نوشیدنی های قبل از تمرین می توانند تمرینات را با مقداری قدرت و انرژی اضافی به عنوان یکی از مکمل های بدنسازی بهبود بخشند.

مواد تشکیل دهنده قبل از تمرین به افزایش قدرت و دریافت انرژی فوری کمک می کند. موادی مانند کراتین، ال-آرژنین، ب-آلانین، تورین و بتائین در نوشیدنی های قبل از تمرین وجود دارد.

ویتامین‌های قبل از تمرین، که خشک شده و با آب ترکیب می‌شوند، قبل از ورزش به بازار عرضه می‌شوند تا کارایی و قدرت بدنی را افزایش دهند. با این حال، لیستی از مواد تشکیل دهنده وجود ندارد.

 

گلوتامین

گلوتامین یکی از اسیدهای آمینه مهم در بدن است. یکی از پر مصرف ترین مکمل های بدنسازی، گلوتامین بلوک سازنده پروتئین است.

گلوتامین به طور طبیعی در بدن ما تولید می شود و مکمل های مصنوعی گلوتامین بر اساس نیاز مصرف می شود.

یکی از مولکول های مهم برای سیستم ایمنی و سیستم روده، گلوتامین فراوان ترین اسید آمینه در خون و سایر مایعات بدن است.

تمام مکمل های بدنسازی زیر نظر متخصص استفاده می شوند و باید با دقت مصرف شوند. مکمل های با کیفیت بهترین نتایج را بدون هیچ گونه عوارض جانبی به همراه دارند. می توانید مکمل های بدنسازی با بهترین کیفیت را از داروخانه اسدی فارما با بهترین قیمت و بهترین پیشنهادات موجود خریداری کنید.

خرید مکمل بدنسازی در مازندران داروخانه اسدی فارما

یکی از نکاتی که قبل از خرید مکمل بدنسازی باید دقت کنید این است که از فروشگاه یا داروخانه ی معتبر مکمل را خریداری کنید. اسدی فارما با چندین سال سابقه انواع مکمل ها و یتامین ها را موجود دارد و شما می توانید بصورت حضوری و یا غیر حضوری از این داروخانه خرید کنید. از شما ممنونیم که تا اینجا همراه ما بودید و امیدواریم که مقاله ی خرید مکمل بدنسازی در مازندران برای شما مفید بوده باشد.

اسدی فارما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!