پر فروش ترین قرص چاقی صورت در سال گذشته

بهترین قرص چاقی صورت

امروزه همه به دنیال زیبایی و زندگی مدرن هستند  از این رو رسیدگی به اندام و صورت امری مهم در بین جوامع است.و صورت بخاطر در دید قرار گرقتن اهمیت ویژه ای دارد و صورتی پر و بدون چین و چروک  افراد را جوانتر نشان میدهد و صورت لاغرو و دارای چین و چروک افراد را پیر و حتی از سن حقیقیشان بیشتر نشان میدهد.راه های زیادی برای چاقی صورت وجود دارد  از جمله این روش ها میتوان چاقی صورت با تزریق چربی را نام برد و یا یک فیلر پوستی مانند Voluma تزریق کنید.

علاوه بر این روش ها بسیاری از مردم معتقدند که با روش های خانگی نیز میتوانند به چاقی صورت برسند اگر چه از جامعه پزشکی مورد تایید نیست.شما با روش های طبیعی میتوانید مقداری صورت خود را پر تر کنید و تغذیه یکی از بهترین راه ها برای چاقی است مصرف برخی ویتامین ها و مکمل ها و مولتی ویتامین ها و ترکیبات مغذی میتواند در چاقی صورت موثر باشد. ولی آیا واقعا محصول و یا مکملی وجود دارد که فقد تاثیر بر روی صورت داشته باشد ؟ برای جواب دادن به این سوالات به ادامه این مطالب بپردازید:

اگر بخاهید به طور دقیق و صادقانه بگوییم مکمل و یا دارویی وجود ندارد که فقد بر روی صورت تاثیر بگذارد .اما در این بین میتوان با مصرف  محصولاتی ویتامینی که به صورت موضعی کاربرد دارند از جمله کرم ها و سرم ها را میتوان نام برد.در ین بین ویتامین هایی وجود دارند که به  عنوان چاق کننده صورت کاربرد دارند که از جمله آنها می‌توان به ویتامین E و ویتامین C اشاره کرد. مصرف قرص ویتامین E برای چاقی صورت یکی از گزینه‌های رایج بین افرادی است که به دنبال پوستی شاداب‌تر و سالم‌ترند.

ویتامین گروهB

ویتامین های گروه B جزو ضروری برای سلامت پست و مو میباشد و ویتامینB12از جمله ویتامین هایی است که در تولید کلاژن در پوست بسیار موثر میباشد ویتامینB5 با افزایش خاصیت حفظ رطوبت پوست خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود میبخشدو به داشتن چهره‌ای پرتر و هیدراته‌تر کمک زیادی می‌کند.

و همچنین ویتامین های گروهBاسید های ضروری بدن را تامین میکند از آسیب سلولی جلوگیری کرده و مانع ازدست‌دادن آب می‌شوند؛ بنابراین برای مرطوب نگه‌داشتن پوست و چاق نگه‌داشتن صورت اهمیت دارند.

ویتامین A

این ویتامین را میتوان به عنوان بترین ویتامین برای چاقی صورت در نظر گرفت .وقتی صحبت از چاقی صورت میشود ویتامین Aیک ابر قهرمان است ویتامینAرا میتوان در هویچ ،پنیر، فلفل دلمه ای قرمز نیز یافت.

این ویتامین به افزایش تولید کلاژن نیر کمک میکند و تاثیر زیادی در  جوانتر شدن پوست دارد و همچنین به تولید سلول های تازه پوست نیز کمک میکند. برای دریافت این ویتامین میتوانیدمولتی ویتامین آن را مصرف کنید و یا مواد غذایی که حاوی این ویتامین هستند را در رژیم غذایی خود جای دهید .آلوئه ورا یک گیاه که سرشار از ویتامینAاست میتوانید با خارج کردن ژل این گیاه بر روی صورت خود این ویتامین را دریافت کنید.

 ویتامین E

یکی دگر از ویتامین های که برای چاقی صورت بسیار موثر است ویتامین Eمیباشد ازآنجایی ‌که ویتامین E باعث گردش سلولی و بازسازی می‌شود از ویتامین برای خشکی و زخم و آکنه  نیز استفاده میشود مصرف این ویتامین میتواند به صورت موضعی یا به صورت قرص و یا دارو به صورت روزانه مصرف گردد.

ویتامین E400

از دگر ویتامین ها برای چاقی صورت ویتامینE400میباشد.این ویتامین را نمیتوان از مواد غذایی به دست اورد و برای دریافت این ویتامین به دو صورت میتوان دریافت کرد  این ویتامین به صورت قرص میتوان برای صورت مصرف کرد و یا کپسول آنرا به صورت مالید.

ویتامینC

این ویتامین هم برای چاقی صورت تاثیر ویژه ای دارد و تاثیر آن در افزایش شادابی، سلامتی و درخشش پوست صورت برای همه شناخته شده‌است. معمولاً استفاده از ویتامین c برای پوست می‌تواند به‌صورت مصرف کرم‌های حاوی این ویتامین باشد. مواد غذایی و خوراکی مختلفی نیز حاوی این ویتامین مفیدند که می‌توان با مصرف آنها ویتامین چاق کننده صورت را تامین کرد.شما میتوانید در ترکبیات طبیعی روزانه خود نیز آنها را دریافت کنید با مصرف روزانه یک عدد سیب و یا با درست کردن ماسک از آلوئه ورا برای پوست صورت  که اینها حاوی مقادیر زیادی ویتامینAوCبوده و می‌توان با مالیدن آن روی پوست صورت، به چاق‌تر کردن و شفاف‌تر کردن پوست صورت کمک کرد.

منیزیم

منیزیم یکی از مواد معدنی مفید برای چاقی صورت میباشد کاری که منیزیم در بدن انجام می‌دهد، تنظیم‌کردن بهینه متابولیسم و بهبود گردش خون و اکسیژن‌رسانی به سلول‌ها و عضلات است. همین تاثیر در صورت می‌تواند با افزایش حالت ارتجاعی پوست، به برجسته‌تر شدن و پرتر شدن صورت کمک کند.

کلسیم

کلسیم اینگونه بر چاقی صورت تاثیر میگذارد که با تقویت عضلات و استخوان ها بر چاقی تاثیر گذار است.کلسیم را میتوان در مواد غذایی نیز یافت  از جمله لبنیات،دانه ها و سبزیجات مانند کلم برکلی دریافت کرد.

روی(زینک)

روی توانایی ویژه ای در التیام پوست های اسیب دیده دارد و روی به انعطاف پذیری سلول ها کمک میکند  روی میتاند از بدن شما در برابر اشعه ماورای بنفش محافظت کند  از علاِم کمبود روی میتوان جوش هایی شبیه به اگزما و یا ترک خوردگی پوستی را نام برد در کمبود روی بثورات با مرطوب‌کننده‌ها یا کرم‌های استروئیدی بهبود نمی‌یابند. برای به‌دست‌آوردن پوستی سالم‌تر سعی کنید غذاهای حاوی روی را در رژیم غذایی خود بگنجانید. روی با کمک به سلامت پوست می‌تواند به پرتر دیده‌شدن صورت هم کمک کند. غلات کامل، شیر، تخم‌مرغ و گوشت قرمز منابع غنی روی هستند.

کپسول زینک پلاس 10 میلی‌ گرم یوروویتال به تامین زینک و ویتامین‌های گروه B در بدن کمک کرده و نه تنها به تقویت سلامت پوست، مو و ناخن کمک می‌کند بلکه در افراد مبتلا به کمبود زینک سبب افزایش اشتها شده و چاقی صورت را به همراه دارد. بنابراین به عنوان بهترین قرص برای چاقی صورت می‌توانید از کپسول زینگ پلاس یوروویتال استفاده کنید. لازم است روزانه 1 عدد از این مکمل را مورد استفاده قرار دهید تا به هدف خود برسید.

آهن

اهن میتواند منجرب به افزایش وزن و چاقی صورت شود آهن با اکسیژن رسانی به سلول ها بدن  عملکرد بدن را بالا میبرد و منجرب به افزایش وزن میشود

قرص چاقی صورت

قرص کلاژن

از دگر محصولات برای چاقی صورت کلاژن ها هستنداین دارو ها با افزایش ساخت کلاژن در بدن سبب از بین رفتن  چین و چروک  پستی و لیفت صورت شود.قرص کلاژن میتواند باعث حساس سیری در شما شود و از این رو با ساخت کلاژن باعث پر شدن شما و اندام ایده ال میشود. شما با استفاده از محصولات چاقی صورت  و یا کلاژن ساز ها میتوانید صورت پر تری داشته باشید

 

شما میتوانید انواع محصولات و ویتامین های مرتبط با زیبایی را در داروخانه آنلاین اسدی فارما سفارش دهید و همچنین شما میتوانید با دنبال کردن صفحه اینستاگام اسدی فارما با ما در ارتباط باشید و به روز ترین مطالب را در آن دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!